Dagens spektakel

Det började med att jag åkte in till stan för att möta upp en fin vän för att småprata samt kolla i lite affärer. Jag gick även in i affären där jag har köpt min balklänning för att boka en ny tid inför provning m.m. Allt annat är nu klart inför balen, det sista som återstår är någon frisörsalong som kan fixa frisyren på mig. Så jag får ta en vända till stan igen för att checka lite olika alternativ med olika frisörsalonger! Och det är alltså inte min egna bal som är i år hehe, utan det är min killes. Min bal är nästa år då jag går i trean och därmed sista året i gymnasiet.. tiden rinner verkligen iväg ibland! 
 
Senare mot eftermiddagen begav jag mig till stallet för att mocka och fixa åt Mack. Han fick vila idag så kör vi ett lättare pass imorgon / alternativt så utmanar jag ödet och rider ut. Det återstår att se! 
 

Kommentarer
Ellen säger:

Har precis startat en blogg igen! :D
Kika gärna in ellenshanssons.horseworld.se

Svar: Åh vad kul! :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-04-16 | 12:38:46
Bloggadress: http://ellenshanssons.horseworld.se
Ester säger:

Gud vilken fin header du har, älskar bilderna!! :D

Svar: Åh tack så mycket, vad glad jag blir! :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2014-04-17 | 21:50:48
Bloggadress: http://drevingeryttarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback