Dags att bygga ut...kanske?

När det är tre personer av totalt fem som håller på med hästar i familjen så ligger det ridgrejer i varje utrymme som finns. Det blir automatiskt mer ridkläder/ utrustning när man håller på med hästar fem dagar i veckan, än hur det var förut då jag endast red två dagar. Därför fick jag en genial plan! Nämligen att bygga en liten friggebod på tomten som kan bli min walk-in-closet. Bra va?!... Nej skämt åsido haha.. Men jag har länge funderat ut en förändring i mitt rum vad gäller möblering osv. Och det som nu har hoppat upp på prio ett är nämligen garderoben. Det kanske vore ett alternativ att köpa en mindre garderob där jag kan ha alla mina hästgrejer i? Jag tänker inte ha dom i min vanliga garderob.. då är det kanske risk att mina vardagskläder kommer lukta häst..vad vet jag! Just nu har jag mina ridkläder på två olika ställen i vårat hus. På det ena stället blev det fullt så därav fick jag fylla på i det andra stället också haha. 

Vart förvarar ni era ridkläder/ utrustning?

Mack :)

Kommentarer
Ellen säger:

I en stor låda i mitt rum :)

Svar: Praktiskt och bra! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-09-30 | 09:58:23
Bloggadress: http://ellenlinneahansson.horseworld.se
Anita säger:

Himla massa grejor är det, har ett stort skåp ute i stallet där jag förvarar alla saker.. Kram :D

Svar: Ja det är de verkligen! De gäller att hitta nå plats att ha allting förvarat, haha. Åh okej, de låter riktigt skönt och bra med ett stort skåp :D Kram!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-09-30 | 12:28:15
Bloggadress: http://siliiins.blogg.se/
Tova Eivinson säger:

Jag har mina ridsaker i mitt skåp i stallet, det som inte får plats / jag inte har användning av vardagligen ligger i källaren. Mina tävlingskläder ligger i min vanliga garderob!

Svar: Åh okej, där ser man! Praktiskt med en källare kan man ju säga:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-09-30 | 19:41:30
Bloggadress: http://www.tovaeivinson.se
Katarina säger:

Eftersom min pojkvän är allergisk mot hästar har jag bara rena ridkläder hemma i garderoben, de som jag använder för tillfället (tröja och ridbyxor samt jacka) finns i stallet :) Perfekt när man åker ut direkt efter skolan också.

Svar: Åh okej då förstår jag! De låter väldigt praktiskt och bra att ha ridkläderna ute i stallet! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-10-01 | 15:37:34
Bloggadress: http://saganomensaga.blogg.se
Angelica säger:

Måste börja med att säga, ni har en jäätte fin blogg och bilder!:)

Eftersom jag står inackorderad har jag bara plats för det nödvändigaste i skåpet i stallet, annars har jag mina ridkläder i skrubben hemma i lägenheten och ett täckesskåp som är överfullt i källaren;)

Titta gärna in på min blogg:)

Svar: Tusen tack, de värmer verkligen!
Jaha okej, detsamma gäller mig. Man får hitta praktiska ställen att ha alla grejer i haha ;)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-10-01 | 19:22:00
Bloggadress: http://frokenwallesch.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback