Warm and cozy

Till hösten och vintern börjar man kort och gott kika runt på varmare kläder, såsom tröjor, jackor m.m. Och jag har hittat en stor favorit som jag tycker ser så himla mysig ut och det är tröjan till vänster på bilden nedan. Hur mysig och varm ser den inte ut och vara? Perfekt till en uteritt med en varm jacka över, eller varför inte till ett pass i ridhuset under dom kalla dagarna. Även snyggt med detaljerna i en brytande färg i orange, stiligt! Hv Polo brukar oftast ha stilrena och ursnygga kläder som verkligen faller mig i smak. Och den här tröjan är verkligen inget undantag! Jag gillar inte kläder som har märken vart man än tittar, man blir nästan som en ridande reklam-affisch haha.. Dock är priset på tröjorna en annan femma, vilket det brukar vara när det gäller dessa "större" och exlusivare märken.
 
Vad tycker ni om tröjorna nedan? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback