Brrrr, kylan kommer krypandes!

Folk brukar säga att när det är mycket rönnbär ute så blir det en kall och lång vinter. Vilket det har visat sig vara i år (mycket rönnbär alltså).. Och det laddar jag upp med ett sprillans nytt täcke från Börjes - Ett vintertäcke från Tyfon DL. I beskrivningarna så låter det som ett väldigt bra täcke, varmt med en god kvalité vilket jag hoppas på! Täcket är 400g vilket jag kan tycka kan användas i dom kyligaste dagarna, alltså inte när det blir enstaka minusgrader under dagarna. Därav har jag kikat runt på andra täcken med 200g som kanske skulle fungera bra vid dessa tillfällen. Vad tror ni?
 
Har ni ett enda vintertäcke som ni använder hela vintern? Oavsett om det är -5 eller -15?
 Stäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback