Älskade läsare

Hej. Det har varit rätt tyst från min sida ett tag nu, så jag tänkte kika in här och förklara mig lite snabbt. Jag har varit mitt uppe i en stor flytt från ett hus till två lägenheter närmare stan. Med andra ord har jag flyttat bort från stallet. Oroa er inte, jag kommer fortsätta träna och utbilda Lykke, men jag kommer inte ha samma möjlighet att bara gå förbi stallet på kvällar och fota lite som jag gjort innan, så ni får helt enkelt stå ut med lite bildbrist då och då. Jag kommer under en tid framöver fortfarande ligga lite lågt i bloggandet, men jag kikar väl in när jag har tid och ork. Men ett stort TACK till alla fina läsare som fortsätter att kika in trots att det blivit knapert på inlägg och ett ännu större TACK till Jenny som orkar hålla bloggen vid liv under tiden. 
 
Planer kring shettisarna då? Jo, även där ligger vi lite lågt. I november är det någon form av djurdag på Karlslunds Ridskola i Örebro och då ska vi nog ställa upp och visa de små. Annars väntar vi in nästa år när Lykke kan börja visas som 3-åring. Det kommer bli en hel del utställningar utöver det stora 3-årstestet. Så nästa år kan ni räkna med mycket utställningar. 
 
 

Kommentarer
Irene säger:

Härligt att du är på G Saknat dej Glömde du stallet i torsdags? Mycket nu Kram Irene

2013-10-08 | 15:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback