Snart så..!

Den här veckan har jag sett fram emot såååå länge! Under både fredag och lördag så är det träning för Daniel i dressyr. Och jag hoppas verkligen att min högerhand och arm inte börjar göra ont och svullna upp som de har gjort tidigare. På lördag eftermiddag så åker jag och mamma tåg upp till huvudstaden för att natta hos min mormor och morfar. Och vad händer på söndag?... Stockholm Horseshow såklart! Jag och mamma kommer befinna oss där under hela dagen och det kommer bli kanon kul. Det ska bli riktigt spännande och se vad mässan har att erbjuda, såklart!
Vi var där förra året också och det var sjukt mycket folk, så himla härligt om man tänker efter hur stort antal hästintresserade det faktiskt finns i landet! Att en del av alla ryttare är samlade under ett och samma tak är så otroligt mäktigt. Men innan dess så är det hoppträning imorgon och som sagt dressyrträningarna för Daniel innan vi beger oss mot årets show i Globen!
 
Ska någon utav er åka till Stockholm Horseshow?
Fina Buscado!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback