En tajt plånbok

Jag har under dom senaste dagarna verkligen tänkt mig för vad gäller pengar och min egna ekonomi. Jag ska inte lägga ner pengar på onödiga saker utan jag ska verkligen hålla hårt i pengarna och sedan släppa lös monstret fritt under mässan i Stockholm horse show! And I cant wait hahaha.. 
 
Jag har helt glömt bort att berätta om min och mammas lilla shoppingrunda i söndags. Vi åkte ut till Hööks för att kika efter en svart achenrem till det nya dressyrtränset. Men vi fick även med en fårskinnspadd då en i stallet tyckte att det skulle vara bra på dressyrsadeln då den lyfter lite därbak. Sedan blev det "icke hästsaker" såsom vinterskor. Och jag är rätt så kräsen vad gäller skor.. jag vill absolut inte att dom ska vara för breda vid vristen då det ser ut som att man har alldeles för stora skor haha.. Smaken är som baken! Jag hittade iallafall ett par som fick följa med hem. Men guuuuud vad jag tycker det är tråkigt att gå runt och titta på kläder.. rena rama sömnpillret. Jag tror nog allt att jag har drabbats av viruset som det talas om från tagel i hästens svans ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback