Duktig dator

SUCK! Min dator har bestämt sig för att inte vilja starta. Eller rättare sagt så startar den men inte skärmen.. de var ju lyckat haha. Jag har iallafall fått låna min ena broders dator, som är en likadan som min, så det är rätt skönt faktiskt! Dock är alla bilder, videoklipp, photoshop m.m på min dator som jag verkligen inte vill förlora. Som tur var hade jag lagt över mitt photoshop på en usb sticka för länge sen så det var inga problem med att ladda över det. Pappa har iallafall tagit med den till sitt jobb för att se om någon kan kika lite närmare på den. 
 
Men visst är det jobbigt när teknik går sönder? Teknikprylar ska fungera och så är det bara haha.. 
Söta Pariz

Kommentarer
Tilda säger:

Hejsan! Gillar verkligen din blogg, jättefin!
Hade du en bra Tisdag? Gjorde något speciellt?

Förresten, du är inte intresserad av ett bloglovinbyte eller? Såfall, om du är det, släng bara in en liten kommentar ;)

2013-06-26 | 09:41:12
Bloggadress: http://tildaedin.webblogg.se
charmigadjuralskaren.blogg.se säger:

fin blogg! :)

2013-06-26 | 17:15:46
Bloggadress: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback