Dagen i meningar

Idag är jag ledig, igen, vilket resulterade till att jag äntligen kunde sova ut och vakna utan något alarm som plinga. Kände för att laga amerikanska pannkakor till frukost - jättegott! Sedan var jag ute på en powerwalk i värmen.. 25 grader.. ni kan tänka er att det var liiite varmt haha. Igår var förresten våran sista dag med någorlunda vanliga lektioner. Så nu blickar jag framåt till onsdagen som är våran avslutning, och som jag inte ens kan vara med på haha, därefter väntar ett efterlängtat sommarlov!
 
Har förresten redigerat klart de andra bilderna från utställningen i lördags. Det fanns två mörka hästar som var sååå fina! Kan erkänna att jag är lite extra svag för mörka pållar. Resterande bilder från utställningen kommer upp lite allt eftersom.

Har ni några planer inför dagen förresten?
 

Kommentarer
sonny säger:

Kolla gärna bloggen . Era hästar är grymma

Svar: Absolut kan jag göra det, haha tack du!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-05-30 | 15:07:33
Bloggadress: http://sonnyandersson.horseworld.se
Evelyn säger:

Jättefin häst!:)

Svar: Javisst var den:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-05-30 | 19:23:39
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se
Jen säger:

Vilken fin blogg! & den där svarta hästen på bilden var superfin ;)

#skickavidarenätkärlek

Svar: Tusen tack! Vad glad jag blir:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-05-31 | 06:21:30
Bloggadress: http://tika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback