Någon som vill dela med sig?

Då satt en ny vecka igång! En ny vecka med arbete ute i Ervalla där jag sommarjobbar, som jag skrev i ett inlägg för ett tag sedan. Men ridningen får inte komma ivägen endast för att lilla jag sommarjobbar i 8 timmar/ dag. Idag var jag dock hästledig då min medryttare red Mack. Och det hade gått bra för dom, så roligt och höra! Själv är jag väldigt sugen på att testa att hoppa med honom mer ordentligt. Han älskar att hoppa, bjuder som tusan fram mot hindret och han kan verkligen hoppa också. Det återstår för mig hur min ridning ska vara i hoppningen med honom. Ny häst, första gångerna man hoppar, allt kanske inte sitter men äsch.. då har man alltid något att träna på hehe.
 
 
Jag har på sistone läst, läst och läst om olika hoppövningar. Om NI har några bra övningar som ni vet så får ni gärna dela med er!
Senaste gången jag hoppade 95cm med Jenkispenkis.
 

Kommentarer
Michelle Skoog säger:

Gå gärna in på min blogg och kommentera mitt senaste inlägg,
finns chans att bli länkad.
Ställ gärna någon fråga i min frågestund också :)

2013-06-24 | 22:42:08
Bloggadress: http://michanochrappe.blogg.se
Felicia Enderborg - UngPonny Ryttare säger:

Grymt fin blogg du har, like it!
Hoppas du vill kika in på min ungponny blogg :)
Kram<3

Svar: Tack så hemskt mycket, vad glad jag blir! Kram:D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-06-25 | 12:09:04
Bloggadress: http://feliciaenderborg.horseworld.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback