Movietime!

Igår var vädret absolut inte på topp! Jag fick till och med ha en tröja på mig när jag hämtade honom ur i hagen samt gjorde iordning allt. Men det var en annan femma EFTER ridpasset.. fy vad varm jag var. Min mamma var med och agerade ridlärare. Vi gjorde en jättebra övning som hon kom på och som verkligen fick honom mjuk och fin. Mot slutet testade vi galoppen i båda varven på volten. Därefter skulle vi göra ett galoppombyte i form av en snett igenom. Och han kan byta rent, han gör det automatiskt när man byter varv. Det är nog mest jag som inte har helt koll på det där.. Det var inte precis så att jag gjorde galoppombyten på Jenka liksom ;) 
 
I videoklippet nedan får ni se hur det gick! 
 
Nu när man inte kan ladda upp videoklipp på videfyme genom datorn så får vi
köra på klassiken youtube istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback