Yummie

Klickade nyss hem dessa två pikéer nedan. Riktigt snygga! Dom finns på Chevalridsport inom kategorin "Extrapriser" - Eller klicka här för att komma direkt dit. Båda fanns som tur var i min storlek och på att köpa dessa två så sparade jag totalt 437kr då dom båda var nedsänkta. Annars hade dom kostat över tusenlappen tillsammans om det skulle varit orginalpris. Dock har jag inte fått min lön än från mitt sommarjobb, utan den kommer jag troligtvis få någongång i augusti.. seeegt. Så min underbara bror fick lov att betala dom sålänge hehe.
 
Pikén från Kingsland blir jag bara så glad av att se. Bokstäverna på ryggen (som man ser på bilden) är härligt färgglada. Och HV Polo pikén.. ja vad ska man säga, alltid så snygga kläder i de märket. Faktum är att jag har kikat upprepade gånger på liknande pikéer, men då har dom kostat way to much. Så det var bara att slå till när dessa var prissänkta och i ett helt "OK" pris! 
 

Kommentarer
Evelyn säger:

Jag har Kingsland pikén i svart. Jättesnygg!

Svar: Ja verkligen!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-07-29 | 16:14:55
Bloggadress: http://evelynchontos.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback