Var så ren som möjligt

I dagsläget så känns det mer och mer som att flera människor startar upp en blogg endast för att ha ett vinnande syfte - att få sponsorer, tjäna skyhöga summor pengar på den m.m. Och absolut kan man göra de, det är upp till var och en att avgöra. Men om man endast har den tanken i bakhuvudet att "Yeah nu ska jag göra min blogg såpass stor att jag kan tjäna pengar på den och tjäna en fet kosing varje månad".. så kommer man inte långt alls. Det är inte optimalt att tänka så. Man kan inte starta en blogg ena dagen och förvänta sig att halva Sverige känner till den dagen efter. För det är ofta där som det går snett. Blogga ska man göra för att man själv känner en stor inspiration, om man gillar att skriva och dela med sig av saker och ting. Man kanske brinner för mat och matlagning - då känns det passande att ha en blogg inom den kategorin. Kanske dela med sig av tips och råd gällande olika maträtter. Eller om man har ett stort intresse för foto och bild - jamen då känns det väldigt passande att starta en blogg där man visar upp sina bästa foton och kanske även kan ge lite tips på köpet. Förstår ni hur jag menar? Det blir så mycket roligare att läsa, tycker jag, om man slipper allt provocerande, smutskastning, elakheter osv. Man får gärna nå toppen - men var så ren som möjligt när du når den. 
 

Kommentarer
Ester säger:

Älskar headern!! Så otroligt fina bilder!!

Har en omgång av "veckans blogg" på bloggen så kika gärna in häär för att delta
---> http://evh.blogg.se/2013/july/veckans-blogg.html#comment

Kram Ester

Svar: Åh, tack så hemskt mycket!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-07-30 | 11:26:37
Bloggadress: http://evh.blogg.se
-Fanny-Filippa-Clara- säger:

Fin blogg! vi har precis fått en ny design! kika gärna in och lämna en kommentar!

Svar: Tusen tack! Absolut kan jag kika in :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-07-30 | 12:32:20
Bloggadress: http://muppisarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback