Päls vs päls

Jag satt och kikade igenom ett par bilder på datorn och fastnade speciellt för två bilder på Lykke. Man ser knappt att det är samma häst, samma Lykke Li på bilderna. Ena bilden är från i somras och den andra är tagen nu i vinter. Genom att ha båda bilderna framför sig kan man se hur mycket vinterpäls hon faktiskt får! En riktig fluffis. Det är knappt så att dom hinner fälla allting tills det är dags att sätta en ny och tjock vinterpäls, skämtåsido. Den dagen dom fäller ska jag absolut inte vistas i fleecetröja. Haha tro mig det har hänt mig många gånger förut. Dock kan jag inte värma mina händer när jag fotar i deras päls under sommaren, men å andra sidan så lär väl inte det behövas i en temperatur som 20+? 
 
Så, vad säger ni. Ser det ut som samma Lykke Li på bilderna?


 
/Jenny

Kommentarer
Hanna Olsson säger:

Åhh vad söt, i'm in love! :3

Svar: Haha, hon är riktigt fin hon!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-30 | 15:53:24
Julia Jonsson säger:

Vilken sötnos :)

Svar: Javisst är hon söt:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-30 | 15:55:58
Emelie säger:

Oh, så söt. Men det är knappt så att man ser att det är lykke leee! <3
Det ända man känner igen henne på isf är hennes man ! xD

Svar: Haha javisst är det så! Det är nästan två helt olika hästar, haha jag håller med dig med hennes man :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-30 | 15:59:17
Eliin! säger:

Ohh, vilka söta bider. Fast jag tycker nog att vinter bilden var sötast!<3

Svar: Haha tusen tack! Ja hon är riktigt söt där med sin vinterpäls:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-30 | 16:05:02
victoria säger:

vad söt häst! :D
och nej...det se verkligen inte ut som samma häst men super duper fin i alla fall :)

Svar: Javisst är hon fin!:D Eller hur visst gör det inte? Ja hon är riktigt fin :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-30 | 16:25:07
Tuuli Elmgren säger:

Var gärna med och tävla om ett presentkort på ett egendesignat iphoneskal från Caseapp!

http://londonryttaren.se/2013/january/var-med-och-tavla-om-ett-presentkort-pa-caseapp.html#comment

2013-01-30 | 16:53:29
Bloggadress: http://tuulielmgren.blogg.se/
Hanna säger:

Haha nej det gör det inte :D

2013-01-30 | 21:24:47
Johanna L säger:

Tycker båda är urgulliga, men jag gillar nog mer sommarbilden x3

Svar: Åh där ser man! :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-30 | 21:50:41
Evelinn Bladström säger:

Jag totalälakar vintebilden! Fluffsiluffs! :D

Svar: Haha ohja! Hon är verkligen söt i sin fluffiga vinterpäls :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-31 | 13:24:16
Bloggadress: http://evelinnbladstrom.blogg.se
Linda säger:

Älskar när de har vinterpäls! Ser så himla fluffigt och gosigt ut! Men hon är lika söt på båda bilderna :D

Svar: Haha ja verkligen! Det är så himla gosigt med vinterpäls åh:D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-01-31 | 15:19:57
Bloggadress: http://howedoit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback