En blick bak i arkivet

Godmorgon på er, säger jag kl 2 på dagen haha.. 
Äter frukost och lyssnar på Wham's härliga låt - Last Christmas. Man kan verkligen inte få mer julkänslor från någon annan låt än just den. Mysig känsla! Jag blickade tillbaka i arkivet som vi har här på bloggen och letade efter bilder som publicerades för exakt ett år sedan, alltså 7 december 2012. Och jag hittade en bild som togs för exakt ett år sedan på underbara Citron. Snacka om att jag saknar den ponnyn.. så enormt mycket! Men genom att gå igenom ett par goa vinterbilder från förra året så blev jag riktigt taggad på att gå ner till stallet för att ta ett par nya på Jenka. Hade tänkt släppa henne "lös" i paddocken, väldigt bra dock att hon är NH tränad...följer en som en liten söt hund! Bilder kommer upp under dagen från den lilla fotograferingen. Nu ska jag äta klart för att sedan göra mig iordning och gå ner till stallet med kameran runt halsen. 
 
En bild från exakt ett år sedan, 7 december 2012 

Kommentarer
Ida Barsk - Sveriges Nordligaste Hästblogg säger:

Haha åh härlig bild!

2013-12-07 | 23:28:49
Bloggadress: http://idabarsks.blogg.se/
Tuuli Elmgren säger:

Söt bild!

2013-12-08 | 10:26:59
Bloggadress: http://tuulielmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback