Gääääsp

Dagen igår gick stup i ett! Så när vi kom hem från utställningen vid 5-6 på eftermiddagen stack jag hem och åt för att sedan dra mig bortåt till Mack. Det var tänkt att jag skulle hoppa med honom men jag var alldeles för trött och seg i kroppen så det fick bli longering istället. Och det tyckte han minsann var roligt! Ibland ville han inte ens sakta av från trav så då fick mamma ställa sig framför honom haha.. Annars så var han riktigt duktig på att lyssna! Vi tränade även horsemanship och jises vilka framsteg han har gjort. Full fokus på mig och anpassar skritten efter hur snabbt eller segt jag går. En guldstjärna i kanten till honom haha. 
 
Imorgon drar skolan igång.. ööööh. Dock ska det såklart bli härligt att träffa alla igen men jag är absolut inte glad över att själva skolan och pluggandet drar igång. Men men.. två år kvar innan studenten, kanske dags att börja räkna ner? Till helgen är det även träning för Daniel, kommer bli hur kul som helst men framförallt jobbigt och nyttigt! 
 

Kommentarer
Kitiya säger:

så fin blogg ni har!:)

Svar: Tack detsamma! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2013-08-19 | 19:42:13
Bloggadress: http://www.photostop.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback