Hästutställning pågång!

Imorgonbitti vid halv 8 åker Jag, Irene och Elin iväg på utställning med Peggy. Det ska bli otroligt roligt och kameran följer självklart med! Det är Elin som ska visa henne och även tävla i tömkörning för skojs skull. Förra gången dom var på utställning så kunde jag tyvärr inte följa med, men då fick Peggy 40poäng och Guld. Den lilla hästen vet vad som komma skall när man åker iväg med henne, haha. 
 
För övrigt har jag kikat lite på ridutrustning nu när hösten och vintern är påväg. Det finns ju tusen olika grejer som jag vill ha, dock räcker inte pengar riktigt till, haha. Men en och annan tunn och tjock tröja ska jag nog allt kunna få tag på för det skulle jag verkligen behöva! På tal om vintern, haha, ni skulle sett mig igårkväll när jag och mamma skulle ner till stallet för att natta hästarna. Hon är helt normalt klädd, om man kan säga så, medans jag kommer med tjocka jeans, tjocka vinterridstövlar, t-shirt, två tröjor över det samt en fleecejacka. Och vi får inte glömma att jag hade handskar också! Japp, då liknade jag en michelingubbe...


Bild på Peggy och Lykke från utställningen i Kumla.
/Jenny

Kommentarer
Sara Carlsson säger:

sv: tack så mycket :D
Jomen det stämmer, man har massa nytta av att titta på olika ryttare, oavsett om det går bra eller inte och på vilken nivå det är :)

2012-09-08 | 02:13:52
Bloggadress: http://carlssonpataket.se
evelina säger:

åå va fin blogg!:) jätte härliga bilder! super fin häst på headern är det din egen?:D

kram

Svar: Tusen tusen tack snälla du! Den svarta är inte min utan min mammas:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-09-08 | 09:29:28
Bloggadress: http://poniiriders.blogg.se
Tova - Ponnysmurfarnas ♥ säger:

Nej men gud så söta ponnyer! :'')

Svar: Jag kan inget annat än att hålla med dig!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-09-08 | 09:38:52
Bloggadress: http://www.ponnysmurfarnas.blogg.se
E L I N F E L I C I A S säger:

fina bilder!

Svar: Tack så jättemycket!:D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-09-08 | 19:04:10
Bloggadress: http://elinfelicias.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback