Utställning

På söndag, alltså om en vecka, kommer jag att följa med Irene (hennes hemsida) med hennes två minishettisar till en utställning i Kumla (tror jag det var). Det kommer bli debut för lilla Lykke som nu kommer att ställas ut utan sin mamma, men det kommer nog att gå bra för det! Vi som åker är jag själv, Irene (ägaren) och en tjej vid namn Elin. Jag tror nämligen det är hon som kommer att visa Lykke Li vilket blir otroligt spännande och kul att se. Det är Elin som har hjälpt till lite då och då med Jenka så fort någonting strulat eller om man inte har kunnat rida av någon orsak, vilket är väldigt snällt av henne att ställa upp på!

Det är såklart alltid bra att ha medarbetare med sig på utställningar, speciellt när man har mer än en häst med sig som dessutom ska göra debut. Och vad jag förstod är det även Irene som ska ha hand om priserna och prisutdelningen. Därför underlättar det både för hennes del och alla andras att både jag och Elin är med och kan se till hästarna.

För övrigt har jag varit med Irene på två utställningar tidigare fast då med andra hästar. En utställning var i Skara och den andra var lite närmare för oss - Karlslund! 
Dessa minishettisar är bara för söta och man kan inte sluta le när man ser dom.

Är det någon av er som har varit på utställning tidigare?



 

/Jenny

Kommentarer
Julia K (TEAMCREW) säger:

sjukt fin blogg! :D

Svar: Tusen tack!:')
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-29 | 17:35:59
Bloggadress: http://teamcrew.blogg.se
sandra säger:

Har inte varit på någon än men har planerat att åka och titta på shettis utställning i september, ska bli spännande!

Svar: Åh ja det låter spännande! Shettisar är urgulliga när dom visas upp!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-08-04 | 18:04:28
Bloggadress: http://aylen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback