Slut på sommarlovet

Som rubriken lyder var fredag min sista dag som ledighet på sommarlovet. För imorgon (måndag) är det dags för mig att sommarjobba tre veckor framåt vilket ska bli enormt roligt, förhoppningsvis. Jag har fått ett sommarjobb på ett ställe där det finns en miljö som jag trivs oerhört bra med, troligtvis gör jag det på detta ställe också. Namnet på de stället som jag ska sommarjobba på heter Kvinnersta. Och för er som läser Ingrid och Linns blogg (dressyrmupparna) vet nog vad det är för skola/ anläggning eftersom dom själva gick där.

Det ska bli otroligt spännande att få se vad jag kommer att få göra under mina tre veckors vistelse på Kvinnersta, samtidigt som jag är oerhört tacksam över att ha fått ett sommarjobb! Att få sin egna lön som man själv har tjänat ihop och arbetat för kommer nog att kännas både jättebra och konstigt. Konstigt kommer det nog att kännas endast för att det är allra första gången som jag får en riktig lön som kommer att sättas in på mitt egna konto. Men som sagt, det ska bli oerhört spännande att få se vilka arbetsuppgifter som jag kommer att få. Roligt kommer det nog att bli utan tvekan oavsett vad! 



/Jenny

Kommentarer
Julia Sjöström säger:

sv. åh va roligt att du tycker det :D hur hittade du hit? :)

Svar: Jag tror det var genom en länk som stod på en annan blogg:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-29 | 23:29:23
Bloggadress: http://rsjulia.blogg.se
amanda säger:

hellu! Fiin blogg :D

Svar: Åh tack!:D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-30 | 11:54:21
Bloggadress: http://smatokarna.webblogg.se
Kajsa säger:

Sjukt fin häst!

2012-07-30 | 22:00:29
Bloggadress: http://kajsaochtuvas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback