Ny design!

Ja, detta är mestadels vad jag har hållit på med under dagen. Har pillrat och fixat en hel del med designen tills jag helt enkelt blev någelunda nöjd med resultatet. Det tog sin lilla tid men det var de värt eftersom jag får lära mig en himla massa nya saker angående koder osv! Och ibland kan jag tycka det är riktigt kul att fippla med koder och ibland inte, det varierar haha. Men nu är designen iallafall klar och på plats så nästa grej som ska fixas är en ny bild till headern. Jag har en liten tanke på hur bilden/bilderna ska se ut, men det får jag diskutera med Selma samt planera in en dag.

Har ni någon idé på hur bilden/bilderna till headern kan se ut?
Till exempel om vi ska stå bredvid hästarna, sitta uppepå osv.
 

/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback