JH Collection

Sitter helt framklistrad framför skärmen och drömmer mig bort, haha. Ne då, men sen jag var ute till Hööks igår och handlade har jag fått upp ögonen mer och mer för JH Collection. Fick med mig som sagt en långärmad piké från den kollektionen så nu fattas endast väst och ridbyxor!;) 

Jag har länge varit sugen på ett par röda helskodda ridbyxor vid namn Calabria, men efter att ha sett dom helskodda ridbyxorna från JH Collection har jag fastnat helt för dom. Speciellt för dom blåa ridbyxorna då dom skulle passa oerhört bra tillsammans med den långärmade pikén! Förutom ridbyxorna har jag kikat på västen som också den är från JH Collection. Jag får nog helt enkelt ta en vända till Hööks igen efter att jag har fått min lön ifrån mitt sommarjobb!

Vad tycker ni om denna kollektion?
Klicka på bilderna för att komma till Hööks hemsida.





/Jenny

Kommentarer
Fanny säger:

Snygga grejer! :)

Svar: Ja visst är det! Väldigt fina grejer:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-28 | 18:29:00
Bloggadress: http://fawila.blogg.se
sandra säger:

läckert och stilrent, är också sugen på ridbyxorna. :)

Svar: Jag kan inte annat än att hålla med dig, oerhört fina!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-28 | 23:11:45
Bloggadress: http://aylen.blogg.se
isabelle säger:

Tycker verkligen att de har lyckats, inte bara med JH Collection utan med hela höstsortimentet :)
Görfin blogg ni har! :)

Svar: Ja absolut, deras höst/vinterkatalog är som ögongodis att kolla i! Tack så jättemycket!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-29 | 09:59:40
Bloggadress: http://dressyrisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback