Hööks - tummen upp!

Imorgon (lördag) är det tänkt att jag och min mamma åker iväg till Marieberg för att besöka Hööks. Jag ville hellre åka idag men tyvärr passade det inte henne så det får bli imorgon helt enkelt. Både jag och hon har lite ärenden som vi vill få bukt med. Jag hade tänkt att köpa bland annat ett par röda ridbyxor, om dom finns i min storlek men det får vi hoppas på! Har ett par i samma märke fast i färgen svart som jag verkligen stortrivs i! Det är främst ridbyxor och en jacka som skulle passa bra till den kommande hösten, oj här börjar man redan prata om höst haha. Men det är nog lika bra att vara ute i god tid med det så har man det gjort. Förhoppningsvis blir det en liten tillökning imorgon i min lilla ridsports-garderob!

HV Polo är en grej som jag ska kika lite extra på imorgon!
Klicka på bilderna för att komma till Hööks hemsida.


Dessa röda ridbyxor hade jag tänkt mig tillsammans med den svarta jackan.


/Jenny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback