Dagens planer

Idag är det jag som har hand om Jenka och jag hade tänkt mig ett dressyrpass i paddocken. Ska dock inte träna på dressyrprogrammet då varken jag och mamma har tränat på det, fy på oss haha. 
Hade tänkt mig att främst lägga fokus på galoppen idag då jag inte galopperade så mycket sist jag red henne. Ska också träna mycket på avsaktningar och igångsättningar, främst från galopp-trav och trav-galopp. Jag vill få ner henne i ett fint tempo i främst traven efter en avsaktning ifrån galopp, men det ska vi nog fixa! För övrigt har hon utvecklats en hel del i galopparbetet sen hon kom till oss, vilket är otroligt roligt att se! Vi har äntligen fått kläm på det och härifrån kan det bara bli bättre och bättre.

En utvärdering kommer ikväll angående ridpasset samt hur mina nya ridhandskar var! 





/Jenny

Kommentarer
Elsa säger:

Fin blogg du har! Kolla gärna min om du får tid, och glöm inte lämna en kommentar:)
Ha en bra dag!

Svar: Tusen tack! Absolut kan jag kika in på din, detsamma till dig!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-28 | 12:19:00
Bloggadress: http://ezzaaass.blogg.se
Annika säger:

Jätte fina bilder :)

Svar: Tack så mycket!:)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-07-28 | 15:05:30
Bloggadress: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback