Frustration

Är hemma och kurerar mig för tillfället. Rösten sviker och näsan är täppt. Vid tolv fick jag nog av att vara inne och gick över till stallet i några minuter. Jag tog med mig kameran utifall hästarna skulle vara på fotohumör. Icke sa nicke. De hade fullt upp med sitt hö och eftersom det snöade fick jag inte till några bra bilder. Precis när jag skulle gå fick jag se hur Buscado kämpade med hönätet. Han såg så rolig ut. Han drog och kämpade men fick bara ut lite, lite hö i taget. Jag gick in i hagen och fick några bilder på honom och Burlona. Kvalitén på bilderna är inte hundra, men jag vill ändå bjuda er på några. Ha ett finfint jullov!
 
 
/Selma

Kommentarer
Lina säger:

Vad söta hästar! :D

Svar: Ja, de är superfina! :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-19 | 21:16:38
Mikxki säger:

Vilka söta bilder :)

Svar: Åh tack! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-19 | 21:38:47
Bloggadress: http://mikxki.blogg.se
Sofie säger:

Vilken fin design! Och headern är superfin, så gullig med shettisen också! :D

Svar: Taack så himla mycket!! :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-19 | 22:52:16
Bloggadress: http://sofiejansson.blogg.se
Julia säger:

älskar mittenbilden, så gullig x3

Svar: åh tack snälla!! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-20 | 12:03:37
Ally säger:

Vilken fin blogg du har och väldigt fina hästar med. Önskar jag själv hade en häst men det går inte så bra då pappa är allergisk ;) , men vad använder du för kamera? Du verkar få bra bilder även med snön, kanske inte toppbra kvalité och så men min blir inte nå bra ;)
Kram!

Svar: Hej och tack så mycket!! Jag använder en Canon Eos 1100d. Anledningen till den dåliga kvalitén denna gång var att mitt objektiv är sönder och det snöade och blåste samtidigt vilket gjorde att autoskärpan inte funkade som den skulle.. Kram! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-20 | 14:13:26
Bloggadress: http://alexandrawesterlundd.blogg.se
Isabell säger:

Hittade eran blogg genom Nellies och måste säga shit vilken blogg ! riktigt jävla fin, lovar att i framtiden är detta en .se blogg :)
Ni har en ibland dom finaste bloggarna jag sätt :)
Kram Isabell

Svar: Wow vad glada vi blir!! Tack SNÄLLA! Åh :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-20 | 15:08:08
Bloggadress: http://isabelllundberg.webblogg.se
Tindra säger:

Ååå söta hästar! Jätte fina bilder:D

Svar: Taack snälla!! :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-21 | 00:13:11
Filippa säger:

http://filippakeller.blogg.se/2012/december/jultavling.html#comment Var med vet ja! :)

2012-12-22 | 19:44:18
Bloggadress: http://filippakeller.blogg.se
elskardejh säger:

Jätte söta bilder! Men måste fråga, vad tycker du om småmaskiga nät? Har nämligen funderat på att ha de i hagarna ^^

Svar: Tackar!! Jag tycker det funkar jättebra i vårt stall. Hästarna får kämpa lite för sin mat och det räcker längre :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-23 | 11:34:49
Jenny - Åländsk islandshästryttare säger:

Kan du inte göra ett inlägg och visa med bilder hur eran hö-grej funkar? :) De där ser riktigt smart ut, skulle vara kul och försöka bygga själv en sådan, men lägg gärna upp bilder på hur den ser ut! :D

Svar: Absolut, det kan jag fixa! Den 4 januari kommer det ett inlägg om hur hönätet funkat för Jenka (en av hästarna), men jag kan fixa ett inlägg där jag visar lite tydligare hur det används, varför och lite fakta om det överlag. Tack för tipset! :D
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-12-27 | 00:19:44
Bloggadress: http://sweetbyjenny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback