Thunder

Puh, nu är jag hemma från stallet. Jag hann precis rida mellan två stora regnskurar, det åskade även ett tag. 
När jag tog in Sharma började det ösa, så när regnet avtog skyndade jag mig ut och red iväg. Jag valde att rida en kortare runda eftersom himlen såg skrämmande blygrå ut. På väg hemåt igen hade jag åskmolnen precis framför mig, det kändes som att rida mot en mörk vägg. Sharma som var seg och stel i början fick världens fart i benen när vi vände hemåt och åskan satte igång att mullra. Åskan bröt aldrig riktigt ut, men det har regnat väldigt mycket. Och mer ska det bli enligt väderprognoserna. Jag som har Sharma både lördag och söndag. Nåja, det är bara att sätta på regnstället och stå ut. 
Idag har vi fått våra datorer från skolan. Macbook Pro, med en massa fina saker installerade!! Jag har alltså inga bilder på den här, så jag bjuder på en gammal bild så länge.
Ha det bra!
 
Bild tagen av Jenny
 
/Selma

Kommentarer
Emelie säger:

Vilken fin bild! :)

Svar: Jag vet, Jenny är grym på att fota! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-08-23 | 21:12:38
Bloggadress: http://systrarnawester.blogg.se
cassandra säger:

söt bild! :)

Svar: Ja, det är Jenny som tagit bilden! Otroligt fin! :)
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-08-24 | 16:07:09
Bloggadress: http://ryyttarduon.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback