Märkesutrustning

Det är vid denna tid som iallafall jag kikar lite extra på tröjor och jackor. Dags att bunkra upp inför den kommande hösten/vintern, haha. Ridsporten är ju en väldigt dyr sport och likaså gäller det för all övrig utrustning. Märkesprylar är dyrare än icke märkesprylar, dock är jag inte en person som endast köper utrustning som innehar ett stort eller känt märke. Utan jag nöjer mig med om t.ex just den jackan fyller sin funktion, passar bra och är fin så lägger inte jag någon större vikt på om den har ett känt märke eller inte. Jag är helt enkelt inte sådär jättemärkes fixerad, som vissa brukar säga. Men visst, jag har märkeskläder i min garderob men då har jag inte gått efter att det är just DET märket på tröjan. Nej, utan då sitter den väl antagligen bra och är fin i modellen, och det är av den anledningen som jag har köpt den. Men sen kan det vara så att just det märket har en otroligt bra kvalité och håller länge, och det är av den anledningen som man köper utav just det märket.

Som bilderna nedan är det två jackor från Pikeur. Jag tycker dom är otroligt fina och det är inte av anledningen att det står "Pikeur" på dom och att dom kommer därifrån. Nej, utan det är helt enkelt för att dom faller mig i smaken. 

Bryr ni er om märket på eran utrustning?

/Jenny

Kommentarer
lisse säger:

Nej jag bryr mig inte alls om märket på utrustningen, jag lallar runt i vad som helst, snygg eller inte snyggt, det är ingen tävling ;)

Kika gärna in på min blogg!

Svar: Nej men precis, så är det!:D Ja självklart kan jag göra det!
Selma & Jenny - Närkeryttarna

2012-08-26 | 21:42:00
Bloggadress: http://lissegotze.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback